donderdag 12 februari 2015


Lodovica en Mercedes over Valentijn: 
Vier jij Valentijn? Lees het love interview met Violetta girls Mercedes Lambre en Lodovica Comello.

Vieren jullie Valentijn dit jaar?
Mercedes: “Ja! Ik ben super romantisch en houd ervan om iets liefs te doen voor anderen. Ik stuur al mijn vriendinnen een kaartje.”
Lodovica: “Eerlijk gezegd ben ik niet zo gek op Valentijn.”
Mercedes: “Wat?! Waarom niet?” 
Lodovica: “Het zou elke dag Valentijn moeten zijn. Waarom zou je alleen op 14 februari laten merken hoeveel je van een ander houdt?”

Heb je wel eens een Valentijnskaart gekregen?
Lodovica:
 “Jazeker. En zelfs een anonieme liefdesbrief! Ik ben er nooit achter gekomen wie hem had geschreven. Mysterieus.”

Heb je zelf wel eens iets romantisch gedaan?
Mercedes: “Als ik verliefd ben, wil ik iets bijzonders verzinnen! Ik heb vorig jaar een telescoop voor mijn vriendje gekocht. Na een etentje keken we samen naar de sterren.”
Had hij ook iets liefs voor jou geregeld?
Mercedes: “Ja! Hij verraste me met het beste kado ooit, een katje. Hij heet Alaska en is super schattig.”
En jij, Lodovica?
Lodovica: “Mijn vriendje en ik doen niet aan kado’s. We doen wel altijd iets leuks samen. Dit jaar kijken we samen een romantische film. Ik heb er zin in!”

Bron: meidenmagazine.nl 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten