woensdag 11 februari 2015

JOEPIE:
'Mijn lief is 7 jaar ouder, SO WHAT?
Tini stond op de cover van de Joepie en in het magazine stond
ook een leuk artikel! Het is een interview over haar liefde voor 
Peter! Speciaal voor Valentijn! Hier is mijn lievelingsvraag!

Wat is het strafste dat jij al met een fan hebt meegemaakt?
'Ooit hebben de ouders van een fan mij gecontacteerd met de 
vraag of hun dochter met mij op de foto mocht. Ik nodigde hen
uit bij mij thuis nadat de foto gemaakt was, vertelden de ouders 
van die fan dat ze van plan waren om die foto uit te vergroten
tot een poster om die op de kamer van hun dochter te hangen.
Dat meisje was zo dankbaar en huilde zelfs van geluk omdat
ze met mij op de foto had gemogen. Echt straf is dat verhaal
misschien niet, maar ik was wel enorm aangedaan.

Meer? Laat het mij zeker via Google+!



2 opmerkingen:

  1. Super leuk!
    Zou je nog een stukje willen plaatsen?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ligt die joepie nog in de winkel want anders als hij er nog ligt mag ik hem kopen

    BeantwoordenVerwijderen