maandag 14 april 2014

                                                  INTERVIEW MET TOMAS EN LEON
                                                   
                                                      Ik heb voor jullie een leuke special,
                              in een tijdschrift heb ik een leuk interview staan met Pablo Espinosa
                              en Jorge Blanco. Ik ga een paar vraagjes noteren met hun antwoord.
                                                                         

                                               RIVALEN JA, MAAR ALLEEN OP DE SET
                    Pablo en Jorge hebben als Tomas en Leon niet alleen Violetta's hart gestolen, maar
                                             ook die van hun fans ! We interviewden ze samen.


                                          Vertel eens, wie van jullie twee wint Violetta's hart ?
                             JORGE: 'Nou, ik moet helaas toegeven dat het ernaar uitziet dat Tomas
                             gaat winnen. Daarom vinden wij elkaar in de serie natuurlijk niet zo aardig.'
                               PABLO: 'Dat is niet helemaal waar, hoor ! Leon doet het niet slecht !
                                                                'We zullen wel zien...... '
                                       
                                                Jullie hebben allebei al acteerervaring, toch ?
                                               JORGE: 'Ja, ik heb al voor Disney gewerkt.'
                                        PABLO: 'Ik heb in het theater gespeeld in Spanje en ik
                                       zat in verschillende televisieshows. Voor ik naar Argentinië
                                                           kwam, speelde ik in een film.'

                                                       Op de set zingen én dansen jullie....
                                      JORGE: 'We zingen, we dansen, we bespelen instrumenten.
                                  Ik vind het geweldig ! Mijn karakter speelt piano. Ik speel al heel
                                                    lang piano, maar ik was er niet zo goed in.
                                   Nu ben ik het echt aan het leren. Ik heb al veel op de set geleerd.'
                                                    PABLO: 'Ik ben geen goede danser....'
                 
                                              Ja, ik zag net dat je probeerde te ontsnappen toen
                                                                  de dansles begon...
                          PABLO: 'Ja, zodra ik kan, ben ik weg, haha ! Ik houd echt niet van dansen,
                                     maar gelukkig gaat het nu wel beter, omdat we veel oefenen.
                                 En het is belangrijk, want als je iets echt wilt, moet je ervoor werken.'  

                          Ziezo, ik heb een paar vraagjes voor jullie genoteerd. Het zijn er niet zo veel,
                                                maar ik hoop dat jullie er iets aan hebben.  
                                                           Wat hebben we geleerd:

                                           1: Wie Violetta's hart steelt, dat weten we nog niet.
                                 2: Zowel Pablo als Jorge hebben al eerder op de planken gestaan.
                                                  3: Pablo houd helemaal niet van dansen.


Alle acteurs van Violetta, samen op dansles.  

Jorge en Pablo strijden voor Violetta's hart.

                                     



                                     

Geen opmerkingen:

Een reactie posten