zondag 6 april 2014

Celebs: ontdek Violetta


Yes, vanaf maandag 16 september komt de gloednieuwe serie Violetta op televisie. De serie draait om Violetta, die naar Buenos Aires verhuist. Check het interview met Ruggero Pasquarelli, de hunk van de show.

Vertel eens, wat maakt Violetta zo leuk?
"Als je van muziek houdt, is dit dé show die je moet zien. Het is grappig, romantisch en er zitten veel mooie liedjes in die je meteen wil meezingen."

Vertel eens over jouw personage, Federico.
"Hij is erg grappig en vrolijk, hij houdt van zingen en is erg muzikaal."

Lijk je op hem?
"Heel erg zelf! Hij zit ook altijd achter de meisjes aan, haha!"

Hoe is het om in een Disney serie te spelen?
"Het is geweldig, vooral omdat Violetta over de hele wereld wordt uitgezonden. Het is een super leuke ervaring die mijn leven heeft veranderd."

Ben je in real life ook vrienden met de Violetta acteurs?
"We hebben een speciale vriendschap. Ook al komen we uit verschillende landen, we hebben veel met elkaar gemeen. Ik verheug me erop om ze weer te zien."

Wat is je favoriete Disney show, naast Violetta?
"Shake it Up en Hannah Montana, omdat deze series ook om muziek draaien. Die combinatie van acteren en zingen vind ik geweldig!"

Kan je nog naar buiten zonder bodyguards?
"Op straat word ik non-stop aangesproken, maar ik heb geen bodyguards nodig. Ik vind het hartstikke leuk om met fans te praten. Ze zeggen altijd lieve dingen en ik word er heel blij van.

Krijg je veel fanmail?
"Ja, zakken vol! Ik ben er heel blij mee, want de laatste tijd woon ik zo ongeveer in hotels. Ik lees alle brieven en probeer er zoveel mogelijk te beantwoorden."

Kijk vanaf maandag 16 september naar Violetta op Disney Channel. Nieuwsgierig? Check de trailer op onze site!


2 opmerkingen: